Info

Algemene informatie

Producten bestellen op onze website

  • Selecteer het product en de hoeveelheid en klik vervolgens op het winkelmandje om deze in uw winkelwagen te plaatsen, in de winkelwagen kunt u de aantallen nog wijzigen of eventueel uw producten verwijderen. Wanneer u klaar bent met winkelen gaat u door om de bestelling af te ronden.
  • Vervolgens komt u op de pagina om uw adresgegevens in te voeren, deze informatie is noodzakelijk om uw bestelling te kunnen versturen. Vervolgens klikt u op volgende om uw betaalmethode te kiezen. U kunt bij ons kiezen om te betalen met iDEAL of vooruit overmaken.
  • Daarna krijgt u een overzicht van uw bestelling, is alles in orde plaats dan de bestelling. Ziet u een fout, corrigeer deze en plaatst daarna de bestelling
  • Via de mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling.
  • Nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u hiervan direct bericht.

Betalen via onze website

Wij bieden u de mogelijkheid om te betalen via iDEAL of om het bedrag vooruit over te maken op onze bankrekening waarna de bestelling direct verzonden wordt.

Verzendkosten

Mocht u een grotere bestelling plaatsen kunnen wij een toeslag rekenen i.v.m. de omvang en gewicht. In andere gevallen worden verzendkosten duidelijk aangegeven in uw winkelwagen.

  • Verzendkosten bij vooruitbetaling of iDeal bedragen € 7. Dit bedrag wordt automatisch bij uw bestelling opgeteld.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wanneer u uw bestelling voor 16.00 uur bij ons heeft geplaatst en via iDEAL heeft afgerekend en op voorraad is, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Vervolgens heeft u deze meestal de volgende dag in huis. De bestelling wordt geleverd met PostNL. Zij leveren de volgende dag, maar geven hier geen garantie op.

 Garantie

Op alle producten van Foscam zit standaard 2 jaar garantie tegen fabrieksfouten. De schadegevallen als gevolg van ondeugelijk gebruik en vocht en waterschade zijn uitgesloten. Heeft u vragen? Neem contact met ons op via: 010-8465200.

Klachten

Wij staan altijd voor onze producten en klanten, desondanks kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Een klacht kan gemeld worden via: info@camerabewakingrijnmond.nl of telefonisch via 010-8465200. U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken op dit telefoonnummer.

Wat te doen bij een defect?

Op alle geleverde producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing.
Indien uw product bij ontvangst niet in orde is kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Mocht u klacht gegrond zijn, dan komen wij met u een nieuw exemplaar overeen. Mocht u product bij ontvangst schade hebben laat ons dit dan weten en zorg ervoor dat de verpakking niet verder wordt geopend zodat direct duidelijk is hoe het product is afgeleverd.

Wanneer u uw product retour stuurt:

  • Geef een omschrijving van de klacht.
  • Zorg duidelijk voor uw N.A.W. gegevens.
  • Voeg een kopie van de factuur of pakbon bij met orginele garantiekaart.
  • Zorg voor een goede verpakking met opsturen.
  • Zorg voor een track and trace code.
  • Nadat uw artikel is ontvangen, verzenden wij een bericht.

Wij zullen zorgen voor een zo spoedig mogelijke klachtenafhandeling.

Kosten voor het opsturen van het artikel zijn voor eigen rekening.  Indien ongeprepareerd retour onder garantie rekenen wij € 15.  Onder buiten garantie wordt verstaan waterschade, ondeskundig gebruik, stootschade etc.